Retour sturen

U heeft het recht op 30 dagen bedenktijd op al je online aankopen. Retour sturen is gratis binnen Nederland en voor retourneren vanuit België berekenen wij een vast laag tarief van €4,95.

Het product mag niet beschadigd zijn en moet met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan Shoeplace geretourneerd worden. Let op! Een schoenendoos is geen verzendverpakking hier dient altijd een zak omheen gedaan te worden.

Wanneer de artikelen in goede staat retour ontvangen zijn dan krijgt u het aankoop bedrag binnen 10 werkdagen uitbetaald.

 

Volg hieronder de stappen voor Gratis retour sturen

Via ons retourportal kunt u de retourzending eenvoudig aanmelden en een retour etiket aanmaken. U ontvangt ook een track en trace code van de retour zending zodat u de zending gemakkelijk kunt volgen.

Instructies:

  1. Zending online aanmelden met het track en tracé nummer van het ontvangen pakket (zit in uw mailbox / spam map) en uw postcode. (Kunt u de Track en tracé code niet meer vinden stuur dan een email naar contact@shoeplace.nl met uw ordernummer en wij zoeken het voor u op).
  2. Stappen doorlopen en DHL retour etiket uitprinten
  3. Pakket inpakken, retouretiket erop plakken en het ingevulde Retour strookje (zit op pakbon) bijvoegen. Daarna afgeven bij een DHL-Parcel shop.

 

 

Artikel ruilen

Wilt u een ander artikel ontvangen? Stuur dan uw artikel(en) volgens bovenstaande procedure retour en plaats zelf een nieuwe bestelling in de webshop. Zodra wij uw producten retour hebben ontvangen zullen wij het aankoopbedrag aan u uitbetalen.

 

Klacht?

Wij vinden het belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Indien u toch een onjuiste levering heeft gehad of u heeft een klacht betreffende de bestelde pantoffels dan kunt u een mail sturen naar klantenservice@shoeplace.nl. Wij streven ernaar om uw klacht binnen 5 werkdagen op te lossen voor u.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

 

Retour via herroepingsrecht

Naast bovenstaande procedure kunt u indien gewenst ook gebruik maken van het Europese herroepingsrecht voor webwinkel aankopen.Indien u gebruik maakt van dit recht, moet het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan klompenshop geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht download u hier het formulier wat u ingevuld met de producten retour stuurt. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.